när jag inte hade något kvar

Jag pratade om den där natten i helgen.
När jag gick hem tänkte jag på eftermiddagarna utanför matsalen. På asfalten, i solen.
Men jag pratade om det där natten i helgen; "That was wisconsin, that was yesterday. Now I have nothing that I can keep".
Jag minns att jag lyssnade på det om och om igen. Satt i sängen och grät hysteriskt, hulkade, somnade helt utslagen.
Jag kände att jag hade förlorat allt, och jag förlorade så mycket den där natten.
Minns att jag pratade om det en kväll i min lägenhet på den tiden jag drack äppelvin.
Pratade om vad han hade sagt och vad det hade gjort med mig. 
Vissa morgnar tror jag att jag är 19 år igen, att jag vaknar och inte har något kvar.
 
now i have nothing that i can keep.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0